BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Faedah Blog...Saper sokong??

ni la aku lepas PMR.. aku da xder keje da skang..tp alhamdulillah la skool aku maseh pegi daa..amai gak yg potem ni..smlm saje bk berulang 4 org je gi(x tmasuk aku la)..huhu.

cite aku lepas exam ni byk kalo nk komsi..kalo ade mase nnti ak gtw la..ak bkn nye ade mase sgt nk update blog ni..impian aku nk jdkn blog ni bia bguna utk org yg mbace nye..xnk saje2 bg cite2 kosom..sumer tu bia la befaedah cket..idea aku byk tp xtw la nk publish yg ne satu dulu..takot yg dkejar x dapat yg dikendong kcicirn..ak arap jugak mnde2 gni pt mgisi mase ak lps pmr.. dpd ak lepak merate rate mcm budak2 zaman skang ni merempit la, beik laa ak luangkn mase aku kt sini..kuwang la sket dosa tu..huhu..

skang ni pon ak abeskn mase aku kat umah aku yg tersayang yg memang dihuni oleh happy family..musim sejuk ni buat ak tehingen nk buat taik mate aje ngan tido..kalo ak layan mnde2 camni pon ag ok ar kire..aku boley up to date mklumat2 latest2 sal dunia kite ni di pasca globalisasi yg x tntu hala dgn minyak kjap naik kjap turun. tambang bas nak pi naim lilbanat pon mahal tao.

naim lilbanat??? macm familiar je name tu..oh yer..ni nak pekenalkn name skola aku yg memang aku syg n respect..sini la ak bole knl dunia sket dgn mcm2 jenis kawan yg ade..ni baru kt naim, x tao la mcm mane nk bilang jenis2 perangai org kat ats muke bumi yg penuh kerutuk2 dan jerawat..eh, mane boleh mengate, bumi ni pon ciptaan Allah jugak..ha tengok tu..x pasal2 korang dpt dosa kn??

So, kesimpulannya byk bnda kt alam ini yg baik mcm internet especially blog2, tp u all kne pndi la jge dri agr x trlibat ngan bnde2 yg x elok.ade mate kite lihat,aee tlinga kite dgr,ade akal haa lu pikir la sedirik!!

0 comments:

Post a Comment