BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Keboringan tahap gaban

Eh, gaban tu ape?? sape boley bagitao?? bukan ape, kite ni, xboley la terlampau kedekut ilmu ni..
segala-mala yang kite tao, xkn xley nak share kut..

based on the topic la, aku ni bukan boring sangat tapi da xtao nk letak entry ape kat my missing blog ni.. ye la xbukak selama setaon... bile da bukak tu, excited la pulak nak menaip.. tu yang jadi taip tah paper tu.

ade idea tak entry ape lagi yang ptot ak muatkan kat blog yang boley dikatakan blog kesayangan ni???? sebab i dun want this blog look like blog2 yang lain.. blog ni merupakan blog ilmiah.. bukan untuk dijadikan diari harian untuk tatapan dan santapan pembaca, pengggemar or watever la yang orang panggil ulat2 internet

bile aku bace, nampak cam berbelit n bersimpul aje ayat aku kat atas tu.. xpe la, korang leraikan sendiri la eik simpulan ayat tu.. xsusah pun, sebab aku bukan ikat ngan tali pon.. juz ikat gune minda.. ceh wah..

nway, ade ke pembace blog aku ni? i dun think so la sebab ramai kat luar sama tu kata blog aku ni boring semacam jer.. bukan nak kongsi perasaan, tapi nak kongsi ilmu..
aku ni bukan apa, lau kita kongsi ilmu, kita sama2 dapat pahala kan?? dpd kongsi perasaan?? ape yang kita dapat?? buat jadi kecoh seantero dunia tu ade laaa..

mebi, cukup setakat ni kut entry ni sebab pen aku dah habis dakwat ni..eh, aku tulis pakai pen ke?? rasenye lappy tappy aku ni xley detect pen pun..bukannye ade touch screen pon.. tapi xper, aku ade magic power la kut, sampai boley tulis entry blog gune pen berdakwat.. em, dakwat kaler ape eh?? jangan jawab.. soalan ini ditujukan khas untuk tuan/puan yang dilanda penyakit yang dikenali sebagai rabun warna.. aku ni bukannya malas nak letak kaler2 tapi xder pekdah pon,sebab last2 kaler tu terubah jugak bile dah dipublish.. tah la nape?? sape boley bagitao?? aku xtao paper pom sal ni.. maklum laa, berfikiran sempit sesempit nasi himpet<> tah la, korang pikir sendiri laaa....

BABAI!

0 comments:

Post a Comment